środa, 15 czerwca 2011

Zapowiedź materiałów!


Witajcie! Postanowiłem zrobić dla Was małą zapowiedź materiałów, które zamierzam w tym miesiącu jeszcze opublikować. Będą to oczywiście najgorętsze premiery tego miesiąca, a także nieco jedna spóźniona, ale zaraz dowiecie się wszystkiego!


 Druga część niezwykle popularnej w Polsce gry wyszła już jakiś czas temu, a sam ją także dosyć dawno ukończyłem. Jednakże nie zapomniałem o niej, tylko gotuję dla was jaką mocną recenzję z tego tytułu. Nie zamierzam dużo publikować z tej gry materiałów, raczej ogarniczę się do wspomnianej już recenzji, gdyż aktualnie jest już po zabiegach jak na tą grę. Dlaczego tak późno? Gra jest jeszcze na topie, a wcześniej z powodu pewnych problemów nie mogłem napisać materiału. Postaram się jak najszybciej opublikować właśnie z tej gry mój tekst.


 Kilkanaście dni temu pojawiło się Fable 3 na pecetach. Długo wyczekiwany tytuł przez fanów tej serii, a także przeze mnie. Jestem w trakcie kończenia zabawy z tą grą, a tym samym kończenia pisania pewnych materiałów. Na pewno ujrzycie pierwsze spojrzenie na tą grę, które mam już praktycznie skończone, a także recenzje i być może jeszcze jakieś „eksluzywne” teksty. Póki co grę uważam za dobrą i myślę, że możecie gorąco wyczekiwać materiałów.


 Znów mamy sequel, tym razem DiRT’a. Gra samochodowa, wprowadzająca nas w świat rajdów samochodowych. Tym razem autorzy jadą ostro po bandzie i serwują nam na prawdę dobrą produkcję. Zagrywam się już dosyć długo w tą grę i cały czas mam chęć na więcej. Tym samym, jak w przypadku powyższych tytułów możecie czekać na pierwsze spojrzenie, recenzję,  a także być może osobny artykuł o systemie jazdy i pewnych usprawnieniach w tej odsłonie.


 Po dwunastu latach... Jednakże, jest to hit, czy szit? Teraz Wam nie dam odpowiedzi na to pytanie, gdyż jestem w trakcie przygód Księcia, jednakże na dniach możecie być pewni, że Duke wejdzie z przytupem na mojego bloga. Nie można przecież pozostawać obojętnym przy takiej produkcji! Stworzę osobny artykuł, gdzie opowiem własnie losy Duke’a przez te kilkanaście lat, a także pierwsze spojrzenie i standardową reckę tej gry.


  Druga część niesamowicie ciekawej strzelanki Red Faction. Tym razem większość gry spędzimy pod ziemią, gdzie będziemy przemierzać nieznane nam terytoria. Po samym tytule można stwierdzić, że szykuje się coś niezwykle ciekawego, a przypominając sobi e pierwszą część nie można zostawić „od tak” sobie tej gry! Materiał z tej gry akurat może się obsunąć na następny miesiąc z prywatnych spraw, jednakże uczynię wszystko co w mojej mocy, aby wrzucić coś jeszcze w tym miesiącu. Oczekujcie soczystych materiałów.


 Niezwykle... Ciekawa gra? Tak, to jest dobre stwierdzenie. Ciekawe mechanizmy zaimplementowane w tej grze i jej kolorystyka sprawiają, że warto zainteresować się tą grą. Chociaż specjalnie nie przepadam za Alicją, tym razem będę musiał poznać jej historię. Sam jestem ciekaw, czy kolejna gra oparta o film nie zostanie zaprzepastwiona. Oglądając jednak gameplay’e, trzeba stwierdzić, że mamy doczynienia z czymś na prawdę solidnie wykonanym. Jednak, czy aby w stu procentach trzeba przyznać temu stwierdzeniu rację? O tym przekonamy się w przyszłych materiałach!

Na szczęście (bądź dla Was nie) to już koniec gier, które zamierzam „obrobić”. Na dniach będę wrzucał materiały z tych najwcześniejszych premier, czyli między innymi Wiedźmina 2, a następnie na spokojnie kolejne, niezwykle barwne i soczyste materiały. Na marginesie dodam, że zamierzam zapromować jeszcze książkę Krzysztofa Gonciarza „Wybuchające Beczki, zrozumieć gry wideo”, ale o tym będzie więcej w innym wpisie. Reasumując, możecie oczekiwać na prawdę wielu bardzo ciekawych materiałów! Tym czasem, pozdrawiam i życzę przyjemnego końca roku szkolnego. 

Artur „Artcik” Pyśk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz